دیشب همش به تو فکر میکردم... قبل خواب داشتم به این آهنگ حمید عسکری گوش میکردم:

تو فرق میکردی واسه من با همه...

واسه اینه که میمردم واسه تو..‌.

توی نگاهت یه حس غریبی میگفت که دارم میشم عاشق تو...

به صورت ویدئو کلیپ بود گذاشتمش تو اینستا... کی میدونه موقع گوش کردن به این آهنگ به کی فکر میکنم و چه حالی میشم؟!

راستی... یه مدته یه اکانتی منو فالو کرده... مربوط به یه دختریه که شکست عشقی خورده... عکس یعضی از پستهاش از عکس نوشته هایی هست که من بهت فرستادم... نکنه خودت باشی پرستو؟؟؟ فقط ۶ روزه از اولین پستش تو اینستا میگذره... کاش واقعا تو باشی...

 

خیلی سعی کردم بهت تو اسکایپ پیام ندم... راستش دیدم هم بلاک کردی هم عکس پروفایلت رو پاک کردی... گمون میکنم پاک کردی اسکایپت رو... یه سطر پیام دادم ولی واسه اینکه بهت قول دادم پیام ندم سریع پاکش کردم.

 

من با این همه دلتنگی و داغی که رو دلم گذاشتی چیکار کنم؟؟؟ دلم میخواست پیشم باشی و دوباره به چشمات خیره بشم.